Retourprocedure Simone Medicare
Er bestaat de mogelijkheid producten te retourneren. Lees hiervoor wel eerst onze retourprocedure, zie ook onze leveringsvoorwaarden.
Retourvoorwaarden:
Alle retourzendingen dienen aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- Voor alle retourzendingen geldt dat deze binnen 5 werkdagen na aflevering zijn aangemeld bij Simone Medicare.
- Voor het retourneren heeft u een retournummer nodig. Dit krijgt u na het akkoord van uw aanmelding.
- Het retourneren van een artikel dient binnen 5 werkdagen na het afgeven van een retournummer te geschieden.
- Retourzendingen zonder retournummer worden geweigerd.
- Producten moeten ongebruikt zijn en waarvan de verzegeling en of de originele verpakking
- verbroken is worden niet door ons geaccepteerd.
- Speciale eenmalige aanbiedingen, steriele producten, producten die incourant zijn en producten die op maat voor u gemaakt zijn, kunnen niet worden geretourneerd.
- Het product dient zorgvuldig en degelijk verpakt (in doos) te zijn voor transport. Indien het product onzorgvuldig is verpakt, kunnen kosten voor her verpakking en reparatie worden doorberekend.
- U bent verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van een of meerdere artikelen.
- U dient een kopie van de retourbevestiging bij de zending te voegen.
Let op: retourzendingen zonder retournummer worden geweigerd! - U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissing tijdens transport naar ons magazijn. Dit kan niet worden verhaald.
- In principe zal het oorspronkelijke bedrag van de factuur worden gecrediteerd, tenzij er nog Kosten gemaakt moeten worden, zie punten 6 en 7.
Verkeerd artikel besteld - Wat moet u doen?
U meldt het verkeerde bestelde artikel maximaal 5 werkdagen na aflevering aan bij Simone Medicare. Dit kunt u doen per mail: info@simonemedicare.nl. Wij zenden u dan per omgaande een retouraanvraagformulier. U dient het retourformulier volledig in te vullen. Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen. - Wat doen wij met uw retouraanvraag?
Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen een bevestiging te doen toekomen met daarop het retournummer. Vervolgens kunt u het verkeerd bestelde product terugsturen naar het adres (incl. retournummer) wat op de bevestiging staat vermeld. Daarbij draagt u zelf de kosten van de retourzending. Het retournummer is geldig voor een periode van 5 werkdagen. Indien wij niet akkoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing. - Wanneer ontvangt u een creditnota
Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en in orde wordt bevonden zullen wij u per omgaande een creditnota doen toekomen. - Procedure niet duidelijk Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail naar info@simonemedicare.nl of bel 06-22350556.
Defect door transportschade
Direct bij ontvangst blijkt het product transportschade te hebben.
Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de apparatuur en goederen ook gecontroleerd zijn door onze leveranciers en onszelf, u een product ontvangt met transportschade. In dit geval willen we u met klem benadrukken, dat u eventuele transportschade duidelijk dient aan te tekenen op de vrachtbrief, omdat u door het plaatsen van een handtekening op de vervoersdocumenten akkoord gaat met de goede ontvangst van het aantal colli met pakketnummer en bijbehorende gewicht. Reclames achteraf kunnen niet door ons in behandeling worden genomen. - Wat moet u doen?
U meldt het schadeproduct direct aan bij Simone Medicare. Dit kunt u doen door middel van het retourformulier volledig in te vullen. Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen. - Wat doen wij met retouraanvraag?
Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar binnen 5 werkdagen de goederen zo snel mogelijk en kosteloos bij u om te ruilen of weg te laten halen. Indien wij niet akkoord gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing. - Procedure niet duidelijk
Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail naar info@simonemedicare.nl of bel 06-22350556.

